Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 11

1
ISBN:953-6101-02-5
Autor(i):Marsh, Colin J.
Naslov:Kurikulum : temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1994
Materijalni opis:246 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 9
Napomena:Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija iza svakog poglavlja
Ključne riječi:obrazovanje * sociologija obrazovanja * didaktika * kurikulum
UDK:316.74:37
Signatura:SOC 316.74:37 MAR k
Inventarni broj:7685
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za sociologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:2103

2
ISBN:953-610102-5
Autor(i):Marsh, Colin J.
Naslov:Kurikulum : temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1994
Materijalni opis:246 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Ključne riječi:engleski jezik * metodika
UDK:811.111:371.3
Signatura:AN 371.3:80 MAR K
Inventarni broj:25315
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za anglistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/anglistika
MFN:435

3
ISBN:953-6101-02-3
Autor(i):Marsh, Colin J.
Naslov:Kurikulum : temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1994
Materijalni opis:246 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 9
Napomena:Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija iza svakog poglavlja
UDK:159.9
APA CC:3500
Signatura:3500 94 MAR
Inventarni broj:9670
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:1490

4
ISSN:1846-5277
Autor:Ward, David
Naslov:Visokoškolsko obrazovanje u SAD-u : sadašnja zabrinutost i izgledi za njegovu budućnost
Matična publikacija:Časopis za visoko obrazovanje = Journal of higher education / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; Vol. 1(2007), br. 1., str. 69-78
Impresum:Zagreb : Educa, 2007
Napomena:Str. 77: Bibliografija
Sažetak:<Posljednjih pola stoljeća na američko visoko obrazovanje gledalo se kao na temelj nacionalnog gospodarstva te izvor mogućnosti i socijalne mobilnosti. Intezifikacija sveučilišnog istraživanja i ekspanzija pristupa visokom obrazovanju zajedno su stvorile skup vrlo raznolikih institucija oblikovanih za pružanje alternativnih obrazovnih opcija. Nekoliko novijih izvješća izrazilo je frustraciju nevoljkošću viokog obrazovanja da preuzme veću odgovornost za ograničenja novoupisanih studenata, a druga navode da za samo visoko obrazovanje prijetnju predstvalja nejednaka kvaliteta i nepostojanje dokaza o primjerenim rezultatima. Zašto su, nakon dugog razdoblja povjerenja, rezultati visokog obrazovanja u SAD-u pod prismotrom? ta prismotra nije nova jer su se i prije javljali periodični izrazi zabrinutosti, no dva su činitelja utjecala na povećanje sadašnjih briga. Prvo, globalizacija je redefinirala komparativne prednosti različitih svjetskih regija, a istodobno su zahtjevi gospodarstva utemeljenog na znanju stvorili veću svijest u javnosti o vrijednosti visokog obrazovanja. Drugo, sama veličina investicija potrebna da bi se održala masovna dostupnost i podržalo intenziviranje istraživanja na sveučiliptima počelo je nadilaziti kapacitete tradicionalnog javnog financiranja. Pritisci da se razriješe pitanja financiranja istodobno su izazivali zabrinutost glede vrijednosti i učinkovitosti visokog obrazovanja. Kombinacija međunarodne konkurentnosti i izmijenjenih odnosa između visokog obrazovanja i vlade na razini saveznih država i na federalnoj razini stvorila je različito okruženje i širu publiku za raspravu o vrijednosti i učinkovitosti visokog obrazovanja. Te rasprave naglašavaju vanjske opasnosti za visoko obrazovanje te povezuju potrebu za povećanim investicijama s nužnošću da visoko obrazovanje riješi pitanja financijske dostupnosti i odgovornosti. No onese ne uspijevaju suočiti s vrstama inovacija koje su potrebne kako bi se odgovorilo na promijenjeno globalno okruženje visokog obrazovanja.>
Ključne riječi:visoko obrazovanje * globalizacija * SAD
UDK:378:316.327(73)
SignaturaPE 56540
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6822

5
ISBN:953-6101-67-X
Autor(i):Gardner, Howard
Naslov:Disciplinarni um : obrazovanje kakvo zaslužuje svako dijete: s onu stranu činjenica i standardiziranih testova / Howard Gardner ; [prevela s engleskog Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 2005
Materijalni opis:287 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: The disciplined mind. - Str. 267-279: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
Signatura:PE 37.01 GAR d
Inventarni broj:17721
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:7806

6
ISBN:953-6101-58-0
Autor(i):Kostelnik, Marjorie J. ; ...[et al.]
Naslov:Djeca s posebnim potrebama : Priručnik za odgajatelje, učitelje i roditelje / Marjorie J. Kostelnik ...[et al.] ; prevela s engleskog: Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 2004
Materijalni opis:214 str. : ilustr. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 65
Napomena:Prijevod djela: Children with special needs . - Str. 201-207: dodaci. - Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 207-213: abecedno kazalo
Ključne riječi:djeca s posebnim potrebama * pedagoški priručnik
Sažetak:<Kako započeti razgovor? - Rad s djecom koja imaju posebne potrebe>, <Andrew: zaokupljen pojedinostima>, <Rosie: djevojčica s osmjehom vrijednim milijun dolara>, <Sara: "Osoba je osoba, kolikogod bila mala">, <Marcus: darovit i težak>, <Irina: naučiti imati dobar dan>, <Sam: komplicirano dijete>, <Brian: "Dijete koje vapi za komunikacijom">, <Daniel: uz pomoć tima>, <Katherine Mary: djevojčica s bajkom>, <Zaključci našeg razgovora: razmišljanja>
UDK:376.4:159.922.76-053.2(035)
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 376 KOS d
Inventarni broj:17095, 17096, 17097, 17098, 17099, 17930, 17931, 18168, 18169
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3383

7
ISBN:86-7841-002-7
Naslov:Privatne škole : iskustva u deset zemalja / urednik Geofferey Walford ; prevela Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1992
Materijalni opis:206 str. ; 22 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 2
Napomena:Prijevod djela: Private schools in ten countries: policy and practice. - Bibliografija uz tekst. - Kazalo
Ključne riječi:komparativa pedagogija * privatne škole * Engleska * Wales * Škotska * SAD * Kanada * Australija * Francuska * Njemačka * Nizozemska * Japan
UDK:37.013.74:37.058(082)
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 37.013.74 PRI z
Inventarni broj:15074, 15075, 15076, 15077, 16516
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:963

8
ISBN:953-6101-61-0
Autor(i):George, David
Naslov:Obrazovanje darovitih : Kako identificirati i obrazovati darovite i talentirane učenike / David George ; s engleskoga prevela Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 2005
Materijalni opis:156 str. : ilustr. ; 25 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 68
Napomena:Str. 151-154: Rječnik obrazovanja darovitih i talentiranih - definicije. - Str. 155-156: Bibliografija
Ključne riječi:obrazovanje nadarenih * darovitost * djeca
Sažetak:<Definicije>, <Identifikacija>, <Mozak, um i mišljenje>, <Višestruke inteligencije>, <Obogaćivanje kurikuluma>, <Diferencijacija>, <Afektivno učenje>, <Školske politike prema vrlo sposobnoj djeci>
UDK:376.1-056.45:159.928-053.5
Signatura:PE 376 GEO o
Inventarni broj:17638, 17639, 17640, 17641, 18153, 18154, 18155
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:366

9
ISBN:953-6101-02-5
Autor(i):Marsh, Colin J.
Naslov:Kurikulum : Temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela s engleskog: Mirna Varlandy Supek
Impresum:Zagreb : Educa , 1994
Materijalni opis:246 str. ; 23 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 9
Napomena:Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija nakon svakog poglavlja
Ključne riječi:školstvo * kurikulum
Sažetak:<Učeničko gledište>, <Sredine za učenje>, <Skriveni kurikulum>, <Kurikulum i spol>, <Uloga učenika u odlučivanju o kurikulumu>, <Ispiti>, <Nastavničko gledište>, <Ovlašćivanje nastavnika>, <Udžbenici>, <Upravljanje i školski ravnatelj>, <Ocjenjivanje nastavnika>, <Planiranje i izrada kurikuluma>, <Okviri za kurikulum>, <Situacijska analiza/procjena potreba>, <Namjere, ciljevi i zadaci>, <Odabir metode>, <Procjenjivanje, ocjenjivanje i testiranje>, <Tylerov model planiranja>, <Walkerov svjesni pristup planiranju>, <Nastavnici kao istraživači / akcijsko istraživanje>, <Izrada kurikuluma temeljena na središtu>, <Izrada kurikuluma temeljena na školi>, <Upravljanje kurikulumom>, <Novine i planiranje promjena>, <Upravljanje kurikulumom: model suradničkog upravljanja školom>, <Uspješne škole i kako škole učiniti boljima>, <Školska vijeća i upravna tijela>, <Ocjenjivanje / kritika škole>, <Provedba kurikuluma>, <Kurikulumska ideologija>, <Povijest kurikuluma>, <Školski predmeti>, <Teorija kurikuluma i rekonceptualisti>, <Sociologija znanja i kurikulum>, <Reforma kurikuluma>
UDK:371
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 371 MAR k
Inventarni broj:15186, 15188, 16358, 16359, 16360, 16361, 16763, 17934, 17935
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:285

10
ISBN:953-6101-67-x
Autor(i):Gardner, Howard
Naslov:Disciplinirani um : obrazovanje kakvo zaslužuje svako dijete : s onu stranu činjenica i standardiziranih testova / Howard Gardner ; [s engleskoga prevela Mirna Varlandy Supek]
Impresum:Zagreb : Educa , 2004
Materijalni opis:287 str. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 74
Napomena:Prijevod djela: The disciplined mind : beyond facts and standardized tests, the K-12 education that every child deserves. - Bilješke. - Kazala
Ključne riječi:obrazovanje * um * mozak
UDK:37.01
Signatura:BF 37.01 GAR d U-39
Inventarni broj:7099
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika
MFN:5048

11
ISBN:953-98185-1-6
Autor(i):Hrupelj, Jadranka Delač ; Miljković, Dubravka ; Lugomer-Armano, Goranka
Naslov:The joys of parenthood : manual for parents and children / Jadranka Delač Hrupelj, Dubravka Miljković, Goranka Lugomer-Armano ; [translation Mirna Varlandy Supek]
Impresum:Zagreb : Creativa , 2000
Materijalni opis:135 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Ključne riječi:obiteljska pedagogija * obiteljski odgoj * roditeljstvo * dječja psihologija
UDK:37.018.1:159.922.7
Ostali autori / urednici:Supek, Mirna Varlandy
Signatura:PE 37.018.1 DEL j
Inventarni broj:18102
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8188

Upit: PersonalName_swish=(Supek Mirna Varlandy )

login