|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
ISBN: | 953-6101-02-3 |
Autor(i): | Marsh, Colin J. |
Naslov: | Kurikulum : temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela Mirna Varlandy Supek |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1994 |
Materijalni opis: | 246 str. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 9 |
Napomena: | Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija iza svakog poglavlja |
UDK: | 159.9 |
APA CC: | 3500 |
Signatura: | 3500 94 MAR |
Inventarni broj: | 9670 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija |
MFN: | 1490 |
|
4 |
|
ISSN: | 1846-5277 |
Autor: | Ward, David |
Naslov: | Visokoškolsko obrazovanje u SAD-u : sadašnja zabrinutost i izgledi za njegovu budućnost |
Matična publikacija: | Časopis za visoko obrazovanje = Journal of higher education / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; Vol. 1(2007), br. 1., str. 69-78 |
Impresum: | Zagreb : Educa, 2007 |
Napomena: | Str. 77: Bibliografija |
Sažetak: | <Posljednjih pola stoljeća na američko visoko obrazovanje gledalo se kao na temelj nacionalnog gospodarstva te izvor mogućnosti i socijalne mobilnosti. Intezifikacija sveučilišnog istraživanja i ekspanzija pristupa visokom obrazovanju zajedno su stvorile skup vrlo raznolikih institucija oblikovanih za pružanje alternativnih obrazovnih opcija. Nekoliko novijih izvješća izrazilo je frustraciju nevoljkošću viokog obrazovanja da preuzme veću odgovornost za ograničenja novoupisanih studenata, a druga navode da za samo visoko obrazovanje prijetnju predstvalja nejednaka kvaliteta i nepostojanje dokaza o primjerenim rezultatima. Zašto su, nakon dugog razdoblja povjerenja, rezultati visokog obrazovanja u SAD-u pod prismotrom? ta prismotra nije nova jer su se i prije javljali periodični izrazi zabrinutosti, no dva su činitelja utjecala na povećanje sadašnjih briga. Prvo, globalizacija je redefinirala komparativne prednosti različitih svjetskih regija, a istodobno su zahtjevi gospodarstva utemeljenog na znanju stvorili veću svijest u javnosti o vrijednosti visokog obrazovanja. Drugo, sama veličina investicija potrebna da bi se održala masovna dostupnost i podržalo intenziviranje istraživanja na sveučiliptima počelo je nadilaziti kapacitete tradicionalnog javnog financiranja. Pritisci da se razriješe pitanja financiranja istodobno su izazivali zabrinutost glede vrijednosti i učinkovitosti visokog obrazovanja. Kombinacija međunarodne konkurentnosti i izmijenjenih odnosa između visokog obrazovanja i vlade na razini saveznih država i na federalnoj razini stvorila je različito okruženje i širu publiku za raspravu o vrijednosti i učinkovitosti visokog obrazovanja. Te rasprave naglašavaju vanjske opasnosti za visoko obrazovanje te povezuju potrebu za povećanim investicijama s nužnošću da visoko obrazovanje riješi pitanja financijske dostupnosti i odgovornosti. No onese ne uspijevaju suočiti s vrstama inovacija koje su potrebne kako bi se odgovorilo na promijenjeno globalno okruženje visokog obrazovanja.> |
Ključne riječi: | visoko obrazovanje * globalizacija * SAD |
UDK: | 378:316.327(73) |
Signatura | PE 56540 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6822 |
|
5 |
|
ISBN: | 953-6101-67-X |
Autor(i): | Gardner, Howard |
Naslov: | Disciplinarni um : obrazovanje kakvo zaslužuje svako dijete: s onu stranu činjenica i standardiziranih testova / Howard Gardner ; [prevela s engleskog Mirna Varlandy Supek |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2005 |
Materijalni opis: | 287 str. : ilustr. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: The disciplined mind. - Str. 267-279: Bibliografija |
Ključne riječi: | pedagogija |
UDK: | 37 |
Signatura: | PE 37.01 GAR d |
Inventarni broj: | 17721 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 7806 |
|
6 |
|
ISBN: | 953-6101-58-0 |
Autor(i): | Kostelnik, Marjorie J. ; ...[et al.] |
Naslov: | Djeca s posebnim potrebama : Priručnik za odgajatelje, učitelje i roditelje / Marjorie J. Kostelnik ...[et al.] ; prevela s engleskog: Mirna Varlandy Supek |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2004 |
Materijalni opis: | 214 str. : ilustr. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 65 |
Napomena: | Prijevod djela: Children with special needs . - Str. 201-207: dodaci. - Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 207-213: abecedno kazalo |
Ključne riječi: | djeca s posebnim potrebama * pedagoški priručnik |
Sažetak: | <Kako započeti razgovor? - Rad s djecom koja imaju posebne potrebe>, <Andrew: zaokupljen pojedinostima>, <Rosie: djevojčica s osmjehom vrijednim milijun dolara>, <Sara: "Osoba je osoba, kolikogod bila mala">, <Marcus: darovit i težak>, <Irina: naučiti imati dobar dan>, <Sam: komplicirano dijete>, <Brian: "Dijete koje vapi za komunikacijom">, <Daniel: uz pomoć tima>, <Katherine Mary: djevojčica s bajkom>, <Zaključci našeg razgovora: razmišljanja> |
UDK: | 376.4:159.922.76-053.2(035) |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 376 KOS d |
Inventarni broj: | 17095, 17096, 17097, 17098, 17099, 17930, 17931, 18168, 18169 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 3383 |
|
7 |
|
|
8 |
|
ISBN: | 953-6101-61-0 |
Autor(i): | George, David |
Naslov: | Obrazovanje darovitih : Kako identificirati i obrazovati darovite i talentirane učenike / David George ; s engleskoga prevela Mirna Varlandy Supek |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2005 |
Materijalni opis: | 156 str. : ilustr. ; 25 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 68 |
Napomena: | Str. 151-154: Rječnik obrazovanja darovitih i talentiranih - definicije. - Str. 155-156: Bibliografija |
Ključne riječi: | obrazovanje nadarenih * darovitost * djeca |
Sažetak: | <Definicije>, <Identifikacija>, <Mozak, um i mišljenje>, <Višestruke inteligencije>, <Obogaćivanje kurikuluma>, <Diferencijacija>, <Afektivno učenje>, <Školske politike prema vrlo sposobnoj djeci> |
UDK: | 376.1-056.45:159.928-053.5 |
Signatura: | PE 376 GEO o |
Inventarni broj: | 17638, 17639, 17640, 17641, 18153, 18154, 18155 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 366 |
|
9 |
|
ISBN: | 953-6101-02-5 |
Autor(i): | Marsh, Colin J. |
Naslov: | Kurikulum : Temeljni pojmovi / Colin J. Marsh ; prevela s engleskog: Mirna Varlandy Supek |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1994 |
Materijalni opis: | 246 str. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 9 |
Napomena: | Prijevod djela: Key concepts for understanding curriculum. - Bibliografija nakon svakog poglavlja |
Ključne riječi: | školstvo * kurikulum |
Sažetak: | <Učeničko gledište>, <Sredine za učenje>, <Skriveni kurikulum>, <Kurikulum i spol>, <Uloga učenika u odlučivanju o kurikulumu>, <Ispiti>, <Nastavničko gledište>, <Ovlašćivanje nastavnika>, <Udžbenici>, <Upravljanje i školski ravnatelj>, <Ocjenjivanje nastavnika>, <Planiranje i izrada kurikuluma>, <Okviri za kurikulum>, <Situacijska analiza/procjena potreba>, <Namjere, ciljevi i zadaci>, <Odabir metode>, <Procjenjivanje, ocjenjivanje i testiranje>, <Tylerov model planiranja>, <Walkerov svjesni pristup planiranju>, <Nastavnici kao istraživači / akcijsko istraživanje>, <Izrada kurikuluma temeljena na središtu>, <Izrada kurikuluma temeljena na školi>, <Upravljanje kurikulumom>, <Novine i planiranje promjena>, <Upravljanje kurikulumom: model suradničkog upravljanja školom>, <Uspješne škole i kako škole učiniti boljima>, <Školska vijeća i upravna tijela>, <Ocjenjivanje / kritika škole>, <Provedba kurikuluma>, <Kurikulumska ideologija>, <Povijest kurikuluma>, <Školski predmeti>, <Teorija kurikuluma i rekonceptualisti>, <Sociologija znanja i kurikulum>, <Reforma kurikuluma> |
UDK: | 371 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 371 MAR k |
Inventarni broj: | 15186, 15188, 16358, 16359, 16360, 16361, 16763, 17934, 17935 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 285 |
|
10 |
|
ISBN: | 953-6101-67-x |
Autor(i): | Gardner, Howard |
Naslov: | Disciplinirani um : obrazovanje kakvo zaslužuje svako dijete : s onu stranu činjenica i standardiziranih testova / Howard Gardner ; [s engleskoga prevela Mirna Varlandy Supek] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2004 |
Materijalni opis: | 287 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 74 |
Napomena: | Prijevod djela: The disciplined mind : beyond facts and standardized tests, the K-12 education that every child deserves. - Bilješke. - Kazala |
Ključne riječi: | obrazovanje * um * mozak |
UDK: | 37.01 |
Signatura: | BF 37.01 GAR d U-39 |
Inventarni broj: | 7099 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika |
MFN: | 5048 |
|
11 |
|
|
|
1
|
Upit: PersonalName_swish=(Supek Mirna Varlandy ) |